Träning är toppen!



Idag har jag som vanligt inte gjort något speciellt...känns en aning tråkigt faktiskt. Men men, imorgon börjar skolan igen! Jag känner mig både positiv och negativ inför det. Kul att komma tillbaka faktiskt...känner för att plugga lite! Men så är det ju det där med tiderna...som tur är har jag lite sovmorgon imorgon, och första lektionen är svenska! Wooho!

Vecka 4 ska jag och Linn ha egen idrottslektion, så jag har idag mixat i ordning en skiva som vi kan använda. Jag försökte så klart få in mest låtar med bra beat i, så man verkligen kan träna. Var lite svårt eftersom jag lyssnar på hiphop...techno och sånt är ju bäst till träning, men jag lyckades faktiskt fixa i ordning en bra skiva med musik som jag gillar!

Till er som gillar hiphop och gillar att träna, men är trötta på att hela tiden lyssna på techno...här är en bra musiklista!

1. Get Freaky- Play n Skillz
2. Do it to it- Cherish
3. Candy coated sugar sex- Kaila Yu
4. Deja Vu (Dance Remix)- Beyonce
5. Move shake drop- Dj Laz ft. Pitbull & Flo Rida
6. I love my sex- Benny Bennasi
7. Piece of me (Remix)- Britney Spears
8. Hot N Cold- Katy Perry
9. Who's your daddy- Benny Bennasi
10. 4 my people- Missy Elliott ft. Eve
11. Man eater- Nelly Furtado
12. Stupid Shit- Girlicious
13. So what- Pink
14. Temperature- Sean Paul
15. Girlfriend- Avril Lavigne
16. Celebrity Chick- Ludacris ft. Chingy
17. Four minutes- Madonna ft. Justin Timberlake
18. Move your body- Nina Sky
19. Lady- Crossfire ft. Al Azif
20. Kylie- Akcent

Låtarna är bra för både styrka och motion! Bra beat som man blir glad av! ;)

Kommentarer
Postat av: mikka

Fan va bra att du skrev låtarna:) ska börja träna imorgon igen, nu är foten nästan helt bra! :)

2009-01-07 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0