Barnvakt!

Ojojoj, vad kul vi hade igår! Jag och Sanna hade en egen liten förfest här hemma med musik, vin och tv-spel. Konstigt nog verkade det som att Sanna spelar Mario cart bättre när hon druckit. Hm..?
Runt elva-tiden tog vi vår lilla promenad ner mot stan...självklart blev det Picasso. Tyvärr är vi lite sura på den nya DJ:n där, ty han spelar ingen musik i vår smak. :/ Bättring, bättring!
Efter några trevliga timmar på krogen blev det en ganska lugn efterfest hemma hos mig. Extra kul eftersom jag och Sanna fick med oss lite sällskap av Tommy och Fransisco. Hungriga som vi var, började vi steka hamburgare! Gött! Snart kom även Christer förbi...som jag vann över på Guitar Hero..överlägset!! ;)
Tillslut blev det en mysig filmstund. Eftersom klockan var riktigt mycket så stack Fransisco och Tommy hem efter typ halva filmen. Sanna somnade som en stock i soffan...gullunge! :)

Idag är flickan ganska bakis...stackaren..hon som aldrig blir det. Dock har hon varit riktigt duktig och inte rökt en enda cigarett på hela dagen. Jag tror på dig, gumms! :)
Vi har även varit barnvakt åt Sannas lillasyster Madde idag. Snacka om söt unge! Hon och jag gjorde chokladbollar, med ett strålande resultat Just nu sitter alla i framför tvn och segar. 2 1/2 men! ^^
Snart ska nog Daniel komma och hämta Sanna och Madde, och jag blir ensam... skönt men ensamt så klart. :)


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0