Bästa komplimangen!

Igår ringde konstigt nog Jossan mig, ty hon ville ha någon att dansa med på Picasso haha! :p Jag hade ju suttit inne hela dagen, så varför inte? :) Vi var först hemma hos Tommy en stund och hade allmänt trevligt...och lite senare gick vi ner på stan. Vi var en stund inne på lilla krog, men det var väl sådär måste jag erkänna. Det var någon kille som helt utan anledning ville bråka med Tommy, så det blev nästan slagsmål ett antal gånger. :/ Jag ville inte stå ute och titta på, så jag gick istället hem...fick även lite sällskap av Daniels kompis, som verkar vara lite smått intresserad av mig haha! Han försökte en hel del, men nej...jag är tyvärr inte intresserad. ^^ Ganska kul var det i alla fall!

Just det, jag fick en komplimang av en okänd människa... en komplimang jag ofta fått av folk... att jag hade en söt näsa haha! Tackar! ;p

Ikväll blir det film med da family... kommer inte ihåg vad filmen heter, men jag har sett den för ganska längesen hos Faj, och den är verkligen toppen! ^^ Weoo jag är glad!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: ....

Förstår mig verkligen inte på dig..

2009-07-11 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0