Du är äkta

Aahhh värmen tar död på mig.. Jag och Ricky var ute en stund förut, men gick ganska snabbt in igen på grund av stekhettan. Men man ska väl inte klaga för mycket, för då kommer det väl istället börja regna, vilket vi verkligen inte vill! :)

Love you, Ricky! <3 You are for real

Minna och resten av familjen har precis åkt till Öja för att fika hos familjen Karlsson. Jag hade ingen större lust att följa med, så jag sitter och fikar lite här för mig själv hehe! Ballerinakakor med apelsinjuice...åh, finns det något bättre än apelsinjuice? Jag skulle lätt kunna dricka ett helt paket själv.. :)
Men nu måste jag gå ner och fylla på glaset, och sen bränna lite skivor...^^

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var ju kul att höra att ni är så goda vänner :)

2009-07-02 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0