Grattis!

Sådäär då... Då var tisdagen nästan över! :) Jag fick min lilla promenad, dock blev det en blöt sådan... Gick till Netto och handlade det jag behövde och gick sedan hela vägen hem igen. Måste säga att det var tungt! Mina armar var ju inte lite skakis efteråt. :o
En stund efter att ha kommit hem igen somnade jag på soffan med Kalle på magen... vaknade nyss till liv av mobilen som ständigt vibrerade. Jag visste att jag var trött, men inte sååå trött... trodde inte jag skulle sova så länge! :o Skönt var det i alla fall...så ingen klagan. ^^

Imorgon väntar en liten promenad till farmor och farfar.. någon måste ju vattna deras blommor! :) Jag får verkligen hoppas på bättre väder då! :)

GRATTIS TILL JOHANNA STRÅHLE SOM FYLLER 20 ÅR IDAG! <3

Nu ska jag laga till lite mat... ^^
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0