Jag sjöng!

Igår blev det faktiskt lyckat! Vi var hemma hos Emil och festade, där jag träffade en jättesnäll tjej som heter Johanna. Helt underbar! :) Och på fredag ska jag till hennes 20-års fest!
Både hon och jag ÄLSKAR djur, speciellt hundar och katter, men det häftigaste är att båda haft en katt som hette Ozzy som blivit påkörd! :o Oh, I love her... hon fick mig till och med att sjunga karaoke tillsammans med henne på lilla krog haha, och ni som känner mig vet att jag inte sjunger inför folk! :p


Ååh, nu har jag hela huset för mig själv...härligt! Dock var det inte lika härligt att behöva gå upp klockan åtta imorse. :/ Lite senare kommer nog Sanna hit och hjälper mig ha koll på huset. ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0