Kan man ha roligare?

Tjo! Jag har precis kommit hem, och usch vad jag har skrattat! Jag tror inte jag behöver göra några situps imorgon, haha! Åh, lilla Ricky...lilla Sanna... you are great! :) Först var jag ute med Ricky, och ja...vi flummade ju som vanligt! Jag fick äran att ta en massa schnygga bilder på honom, som han tänkte skicka till sin sötnöt. :) Till slut, efter att ha försökt få tag på henne länge, svarade Sanna på våra mess, och vi stack direkt till henne! Eller, inte direkt...jag köpte en hamburgare på vägen. ^^
Och jaa..vad ska jag säga? Det enda vi gjorde hemma hos Sanna var att skratta, skratta, snacka film, sjunga och skratta!

Nu sitter jag i vardagsrummet och vilar mina magmuskler lite... ja, det är sant..jag har magmuskler! Inga enorma, som tur är...^^


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0