Lata dagar

Inatt sov jag över hos Noppis! Vi kollade på skräckfilm, men hon råkade ju somna i soffan så klart... snarkade som en gris! ;) hihi nej då! Du snarkade bara lite smått gulligt...^^
Vaknade upp imorse (eller klockan var jju tolv!), av att hennes pappa ringde. Men det var väl bara bra egentligen, ty annars hade vi nog legat i sängen till tre-tiden. :)
Vi har inte gjort speciellt mycket idag, utan mest spelat tv-spel och lyssnat på musik. Sanna och Sandra i ett nötskal! ;)
Strax ska vi ta en promenad ner mot stan, och efter det ska jag nog hem...resten av familjen ska på bio ikväll och se Harry Potter. Jag pallar fan inte se Potter längre... tycker filmerna bara blir sämre och sämre. :/

Imorgon blir det nog liten myskväll hemma hos mig med Sanna och Ricko...^^ Film och onyttigheter..det är livet!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0