Me and Noppis, next week!

Ah, nu har jag precis ätit mat och snart ska jag vara med Sanna en stund. Jag tror att det blir en liten promenix runt i den lilla staden, och småplaneringar inför nästa vecka. :) Resten av familjen åker ju iväg på semester, och Sanna kommer väl vara här en hel del då. Åh, det ska bli så kul! Litet plus i kanten eftersom hon kanske kan hjälpa mig att klippa gräsmattan... ;) Haha jaa det låter som jag utnyttjar henne lite, men det var hon som ville klippa den ju. Av någon anledning tycker hon att det är kul... hm..
Hon flyttar ju också till egen lägenhet nu snart, och jag ska få äran att hjälpa henne med inredningen och val av en ny soffa! ;D Great!

Nej, nu ska jag upp på rummet och lyssna på lite musik tror jag!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Noppis!

Nejdå du utnyttjar inte ;)

Jag gör dig en tjänst och du gör mig en tjänst.

Du ska ju hjälpa mig me lägenheten o hitta en soffa.

Så då vill ju ja hjälpa dig me ngt oxå ^^

puss<33

2009-07-13 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0