Stackaren höll på att göra i brallan

HAHAHA! Åh, jag kan inte sluta skratta! Samuel sitter och spelar på datorn bredvid mig, och han råkade höja ljudet när han egentligen tänkte sänka det. Jag trodde han skulle ramla av stolen av rädsla haha! Stackaren...

Ricko och Sanna har åkt till Gävle, så idag har jag inte gjort något speciellt. Lite duktig har jag varit och städat rummet i alla fall. Ikväll blir det nog en promenad, så att jag får lite luft. Bara det inte börjar regna! :o
Jag har tyvärr tappat bort mobilsladden, så jag kan inte föra över några bilder till datorn för tillfället. :( Men jag lovar att jag ska leta efter den! ^^

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0