Vi är alla små smurfar

Igår blev det riktigt sent för mig och Sanna. När klockan var runt fyra på morgonen och det knappt gick att hålla ögonen öppna, bestämde vi oss tillslut för att gå upp och lägga oss. Dock var det inte lika lätt att somna som vi hade trott, ty vi hann bli pigga på vägen upp till sängen. Kul hade vi i alla fall! :) Vi låg som två smurfar och skrattade en hel del åt allt och inget.

Idag var vi två en stund på stan, trots det ganska tråkiga och deprimerande vädret som gett mig huvudvärk. Jag får la ta en ipren snart, så jag kanske kan slappna av lite.
Charlie ligger just nu bredvid mig och snarkar. Ser ganska skönt ut, måste jag säga.. Ikväll blir det nog inte så speciellt sent för min del.

Saknar Ricko <3

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0