Synd att du ska åka

Igår var det verkligen kul! Först en mysig grillning hos Johanna, där man träffade en hel del trevliga människor. :) Jag, Sanna, Jossan och Lovisa körde "Jag har aldrig"-spelet, viket gav mycket skratt så klart!
Senare drog vi oss ner mot stan och dansade aset på Picasso. Riktigt kul kväll.. :) Och nej Sanna...jag försvann inte. Jag satt en liten bit ifrån dig med Calle, och eftersom min mobil hade lagt av kunde jag inte ringa dig förrän jag hade kommit hem. ^^

Vi blev bjudna på en avskedsfest hos Lovisa, i Augusti. Bruden ska flytta till Bulgarien! :o Lätt att jag kommer, gumman! Är ju inte så jättenära vän med dig, men är ju ändå alltid kul när man träffar på dig. <3

Nu sitter jag och tittar på tv, vilket jag har gjort största delen av dagen. Förutom det har jag nästan eldat ner huset! Eller nej, inte direkt...men någon hade av en konstig anledning lagt en grillvante i ugnen. :s Snacka om panik! Som tur hände inget värre än att jag brände mig lite smått. Har haft altandörren öppen ganska länge nu, så det mesta stanken är borta. ^^
Imorgon ska jag städa här hemma, och förmodligen träffa Sanna en stund. Kanske även blir en liten promenad till mamma om jag har tid.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0