Nya tider, nya tag!

Jaa, här ligger jag i soffan och känner mig allmänt trött, uttråkad och ur form. Jag erkänner att jag har varit ganska onyttig den senaste tiden, och det måste det bli ändring på. Snart börjar skolan, vilket betyder att jag kanske äntligen kan börja känna motivation till att träna igen. Missförstå mig inte..jag menar inte att jag känner mig tjock, utan bara ur form och otränad, en känsla jag inte står ut med! Jag är ingen träningsnarkoman, men jag må vara ganska besatt av att hålla mig i form. Största bristen är att jag, liksom många andra, faller för alla onyttigheter.
När skolan börjar är det nya tider och nya tag! Mitt mål är att lära mig dricka mer vatten än jag vanligen gör, och bara äta onyttigheter under helgerna. Detta är ett mål jag försökt uppnå förut, men nu ska jag klara det. Som sagt...nya tider! :)

Imorgon blir det fest, fest, fest! Det har blivit en hel del fester nu för tiden, men det är ju nu man måste ta chansen, eller hur? :) Enjoy life! <3

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0