Svår situation

Jag förstår mig inte på den här situationen just nu..undrar om det är någon som egentligen gör det..? Jag bad aldrig om bråk, och jag tänker inte heller göra det. Som jag sa är jag inte sur på någon och vill inte vara osams. Men, det är skillnad mellan att vara osams och inte ha full respekt. Jag skulle kunna sitta här och säga allt vad jag tycker och tänker om vissa personer, men det tänker jag inte lägga ner min energi på. Det har varit mycket till och från mellan oss av olika anledningar, och det är därför jag känner att vi ska lägga allt på is. Ni tycker det är konstigt att jag och Richard har blivit bättre vänner på bara några veckor, än vad vi någonsin blev under flera års tid...men så konstigt är det väl ändå inte? Att det klickade mellan mig och Richard kan väl ändå inte jag rå för? Vad han och jag har, är riktig vänskap jämfört med vad vi haft, ty med  honom kan jag vara mig själv. Han lyckas ta fram det positiva inom mig. Tyvärr är detta inget jag kan göra något åt...men som sagt har jag inte bett om bråk. Jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga...det känns bara som en konstig situation. Jag har inget emot er eller så om ni tror det.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Synd att det ska bli så här mellan er...livet är i min mening för kort för att bråka, skulle någon av er försvinna i morgon skulle ni nog ångra att ni varit så "hårda" mot varandra...tänk vad kul ni kunde ha de gånger ni skulle välja att ses om ni sänkte kraven och inte dömde varandra för fort och hårt, ni är ju olika och har olika personer ni står närmast"...men vänner kan ni väl vara? på något sätt iallafall utan "hard feelings", är det värt att vara ovänner, och ha ont i magen när ni ses eller va arga för den delen...tycker bara det är synd...

2009-07-14 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0