Kul och galen helg

Okej, en liten sammanfattning om min helg. Jag minns inte så mycket vad jag gjorde i fredags... Jag och Sanna var i alla fall ute och mest titta på folk.
I lördags däremot var vi ute och festade lite! Först kom Ricko, Sanna och hennes två kompisar Hampus och Emil hit en stund. Jag och Sanna gjorde oss i ordning lite smått, medan killarna mest satt och lyssnade på musik. Ricko plattade och fixade mitt hår...^^ JO, du ska bli frisör, så kan jag komma till dig och få håret fixat gratis! ;)
När klockan var runt tio så gick vi ner mot stan, och vad som hände inne på Picasso är något jag helst vill glömma... så fort jag och Sanna ställde oss på dansgolvet så blev vi typ omringade av iglar. Blä! Det spelade ingen roll vart vi förflyttade oss på golvet...de följde bara efter! Tommy räddade mig lite i alla fall... ^^ Tack haha! :p
TILLSLUT fick jag dansa med en vettig person... DJns bror, som jag tror hette Fille... ^^
HAHA! Runt två-tiden, när krogen stängt och vi stod utanför och snackade så lyckades min bh gå upp på något vis...och det var ju inte lite svårt att få igen den heller! Sanna, Tommy och Hampus försökte, men det var inte förrän efter typ en kvart som vi fick igen den haha! Så tokigt det kan bli...^^

Igår hade jag och Ricko en liten filmkväll med godis och läsk. ^^ Vi tittade först på komedin "Sex Drive", men det var inte förrän i slutet, tack vare en replik, som filmen blev bra haha!
Den andra filmen, "Mirrors", var dock mycket bättre än vad vi båda hade förväntat oss! Very good...^^
Stackars Ricko vågade inte gå hem själv i mörkret, så jag fick följa med honom haha! Men han var snäll tillbaka som ringde mig mitt i natten så jag vågade gå till sängen. Det var så att jag hade varit dum nog att titta på "Hemsökta hus", som vanligt...då vågar jag aldrig gå till sängen utan att prata med någon i telefon haha! Jag vet att det är dumt att titta på sånt om man redan vet att man kommer bli rädd, men det är ju såå bra! Måste titta på det tillsammans med Sanna och Ricko någon gång...^^

Idag följde Ricko med mig till mamma en stund. Hon hade en av sina bättre dagar, så det var bara mysigt och kul. ^^ Lilla Socker, mammas katt, betedde sig dock lite konstigt... hon sprang omkring i lägenheten och jamade som jag vet inte vad. Tur nog så fräste hon inte åt mig som när jag var där sist. ;p

Nu har jag inget att göra...fast jag orkar inte heller göra något direkt. Jag tror att min kväll kommer spenderas till största del framför tvn.
Hoppas alla har haft en skön och kul helg! :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0