Rädsla, en njutning

Tjo! Sitter hemma hos Sanna just nu efter en onyttig, men god och rolig stund på donkan! Snart, när vi har spelat klart musik och Sanna har rökt klart ska vi titta på film. Vad det blir för film har vi inte bestämt än...men hoppas på någon bra i alla fall! ^^
Efter filmen ska jag nog ta min lilla promenad hemåt i mörkret. Det är nog den bästa tiden på dygnet att ta en promenad, enligt mig... när mörkret har fallit in. Lite skrämmande, men ändå vackert på något sätt. Dock finns det en plats i stan jag inte tycker om att gå igenom, och det är nog ganska många i denna lilla stad som håller med mig...sjukhusparken. Det värsta med den platsen är att alla lampor inte fungerar, så det är ganska mörkt. Trots att jag alltid blir stressad och rädd när jag går igenom den parken, så vill jag inte ta en omväg runt om den istället. Jag tar bekvämlighet framför säkerhet...vilket fick mig att börja tänka på en sak jag läste om just rädsla! Vi människor är de enda däggdjur som faktiskt njuter av att skrämma upp oss själva. Jag minns inte exakt vad som stod, men det var något om att rädsla ger oss samma...känsla som vid sexuell upphetsning...? Låter lite skumt, men ändå är det ju ganska sant...vi tycker ju om att skrämma upp oss själva!


Jag tror...jag tror att Sanna börjar bli trött! Hon pratar om träsktroll, och med jämna mellanrum börjar hon sjunga på en av hennes nya favoritlåtar. Vet inte riktigt hur de två går ihop, men bara hon har kul så... ^^

Men nu ska vi titta på film tror jag...om Sanna kan sluta skratta vill säga! :) Jag tror hon får en hjärtattack snart!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Noppis!

hahahah...du är ju bara för rolig xD

Men de va ju soft me film igår ^^

puss på dig gumman!! <33

2009-07-13 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0