Vi får festa för dig också!

Attans! Ricko var tvungen att åka redan idag, så vi får festa utan honom. :/ Men inte hänga läpp för det, utan vi ska ha grymt kul! ^^
Just nu står Sanna och gör sig i ordning lite, vilket jag redan gjort. Snart kommer Jossan tillbaka hit...hon var tvungen att sticka till Tommy för att lämna något. Åh, jag är happy!

Imorgon åker familjen på semster, och de ville gärna att jag skulle vara vaken när de åker, så jag måste gå upp runt åtta! Då måste jag se till att dricka ordentligt ikväll, eftersom att jag av någon anledning alltid går upp tidigt dagen efter att ha festat. :)
Nu ska jag måla naglarna...^^

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0