Allvarliga sömnproblem..

Sug min äpple vad jag är trött... jag var tvungen att ta en liten sovmorgon imorse för att jag inte hade kunnat sova bra alls inatt. :( Att jag hade svårt att sova berodde på ett antal anledningar.. bland annat var det för varmt, ibland för kallt, jag har börjat få kliande bett på benen igen och så är jag självklart ganska nervös inför fredag. ^^ Åååh vad kul det ska bli...jag är såå festsugen! :D

Direkt efter skolan idag så tränade jag en stund, och ja...nu sitter jag här och nördar. :) Ikväll är det jag som lagar mat, ty alla andra är upptagna. Vi får väl se hur det går!! ;D Hehe det skulle inte förvåna mig om jag bränner vid maten, så det inte går att äta. Då får de nöja sig med smörgåsar, haha! "Så går det om man lägger allt matansvar på mig!" :p

3 dagar kvar!!! <3

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja nu är det inte långt kvar tills du blir arton din lilla plutt! Du blir myndig, det är stort... :-) hehe

Kunde inte heller sova pga klåda....men tror det är pollen, är ju allergisk men har ju fönstret öppet på dagarna(måste vädra mycket!,känns så instängt annars ;-))så då kommer de pollen på sängkläderna...blä

Vi ses på söndag, ska bli kul :-) puss och kram!

2009-06-09 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0