Bättre kan ni, Sverige!

Igår satt jag med Emma, Andreas, Minna och Janne i vardagsrummet och kollade på fotbollen. Jag är ju inte direkt något fotbollsfreak, men man måste ju titta när Sverige spelar! Fan vad surt att Sverige bara gav Danmark ett mål sådär... Jag tror jag aldrig tittat på en fotbollsmatch där Sverige faktiskt har vunnit, det måste vara mitt fel haha!
Efter fotbollsmatchen körde vi lite Djunglebuzz, och för första gången förlorade jag, eftersom jag var med Andreas haha! Nej vad elakt... men han var ju lite dragen! ^^
När vi kört klart åkte alla till öltältet på stan, så jag fick stanna hemma och vara barnvakt. Det var ju ganska lugnt, ty Samuel hade redan somnat i sin säng, och Isabelle & Anton snart gick ner i källaren.

Åh, vad jag var trött imorse...men jag får väl skylla mig själv som låg uppe och kollade på tv till fyra. Jag kunde faktiskt inte slita mig från tvn...fastnade för filmerna Fallen och Fallen 2. ^^
Nyss har jag tränat och duschat, så resten av dagen tänker jag nog spendera åt att bara slappa.

5 dagar kvar nu! <3

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för barnvakten! /Emma

2009-06-09 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0