Bränd

Och Sandra har bränt sig! :( Jag skulle sola ryggen igår...och några timmar senare fick Minna en chock när hon tittade på min rygg. Halva ryggen var illröd!! Varför det blev just halva ryggen förstår jag inte...det är skumt! Så ja...jag vet inte om jag vågar gå ut i solen så mycket mer nu på ett tag. Kanske kan gå ut med shorts och linne, men då får jag ju ingen färg på magen... :( Jaja, jag får la ta det lite lugnt med solbrännan...har ju hela sommaren på mig!

Jag älskar vår lärare Bosse! Haha han är så flum! Idag ville han att vi skulle göra "något busigt", så vi gick ut för att leta fyrklöver på svenskalektionen! :D

Nej nu börjar det bli för varmt att sitta här...nu ska jag upp och byta om till något lättare. Ha det bra!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0