Du kommer leva vidare



Ja, vad ska man säga egentligen? Du var verkligen en stjärna, en legend och en stor inspirationskälla helt enkelt. Ditt namn, din själ och din musik kommer leva vidare för all evighet. Jag har fällt några tårar för dig idag, det har jag...kanske kommer det några fler. Det är så svårt att förstå, att du verkligen är borta! När man hör din musik känns det verkligen som du fortfarande lever.
R.I.P.


Som ni kanske förstår har jag spelat hans musik typ hela dagen. Kanske verkar jag patetisk, men då får jag göra det. Jag ÄLSKAR hans musik!

Ikväll får vi se vad som händer...alla verkar vara upptagna, så jag antar att jag får sitta hemma och softa mest. Det blir väl inte det roligaste, men man kan ju inte ha kul jämt...eller? ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0