En härlig dag på stan med Sanna och Ricky

Okej jag vet att jag lovade att lägga upp bilder...men jag menade från och med imorgon! :o

Jag har varit en hel del på stan idag med mycket härliga människor! :) Jag gick först ner på stan med Sanna, och på vägen till donkan stötte vi på Haci som hängde på oss. Han var så snäll och bjöd mig på en cola, och Sanna på en glass. Haci jobbar ju mycket med datorer, så han erbjöd sig att kolla på min dator... kanske jag skulle kunna sälja den till han, så han kunde fixa den och sen sälja vidare den. Då har jag pengar till en ny! :)
När vi suttit där ett tag och snackat skit kom Ricky dit och höjde hela dagen! ;)
Snart drog Haci hem, och vi andra gick omkring och tittade lite på stan. Haha Ricky hittade ett par riktigt hemska byxor på JC! Synd att han inte köpte dem...bara för att liksom! :p Jag hittade dock ett par snygga solglasögon, som jag nog tänker köpa någon gång. :)
Alltid kul att vara med Sanna och Ricky! ^^ <3


Nu har jag precis ätit mat, så jag känner mig lite uppblåst... De andra hade ätit tacos, men inte sparat något åt mig, så jag fick äta ploppkorv och potatissallad. :( Jag menar...jag gillar ploppkorv, men tacos...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0