En härlig kväll på bryggan



Hihi vad kul jag haft idag! ;D Jag, Myzan, Josse, Sanna och Richard bestämde oss för att gå ner till Djulö och ha det lite mysigt. ^^ Men av någon anledning valde människorna en väldigt...komplicerad väg genom en skog, så vi brände oss en hel del på nässlor! Kunde vi inte bara ha gått allén? xD
Vi hittade en liten kopparödla, som ni kanske ser på bilden! ^^ Josse skrek som faan, men jag tycker den var söt...jag älskar ormar. <3

När vi ÄNTLIGEN kom fram till djulö satte vi oss på en brygga och tog fram chips, choklad och läsk som vi köpt med oss. Något gott måste man väl ändå få unna sig? :)
Det var bara Richard och Sanna som badade...till mitt försvar så kan jag inte! :o
Det var i alla fall riktigt mysigt!




Richard och Sanna <3



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0