En lång dag

Blä vad trött jag är nu... jag har varit nere på stan i typ fem timmar med Eve och Murat. Eve hade lite problem med att hitta kläder till imorgon..och jag som trodde att jag var jobbig att gå på stan med, haha! ;p
Vi var inne en stund på Åhléns där jag köpte lite hårsnoddar och ett fint nagellack. ^^ Just det, jag var ju bara tvungen att även köpa en "Crazy kotte", vilket är en stressboll som liknar en igelkott... lila så klart! :)
Men ja...nu har vi precis kommit hem, och jag har bara lust att lägga mig i sängen, men om jag gör det kommer jag somna, och då kommer jag inte kunna sova något inatt. Jag får försöka hålla mig vaken med hjälp av socker! ;D

Imorgon är det ju midsommar, så då kommer väl familjen Berglund hit som vanligt, vilket bara är trevligt! Jag tror vi kommer sitta i garaget vid ett långt bord och äta god mat...och sen blir det såklart tävlingar! ^^ Kanske jag ska ut senare på kvällen med Sanna...vi får la se vad som händer. :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Fridulfina

Och inte tänker ni på stackars My som får sitta helt ensam imorgon...:( ;) Haha!

2009-06-18 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0