En LYCKAD helg!

Min födelsedag blev LYCKAD! ^^ Först kom alla flix hem till mig, för att göra sig i ordning lite smått. Minna och Janne kom upp med champagne till oss, gott! :) Efter det blev det supergod mat, kyckling med klyftpotatis och sås! Till efterrätt fick man välja mellan daimtårta, eller snickerstårta... jag valde så klart daim! ^^
När vi hade hunnit smälta maten var det dags att dra vidare till ingen annan än Emil. Dock kom vi dit ganska sent så vi var inte där så länge, utan snart var vi på Picasso... :) Kul kul!
Hehe, jag fick min present av Christer... vad det var ska vi inte prata om. ;p

Dagen efter, alltså igår, mådde jag väl inte så bra... det blev alldeles för mycket alkohol för mig... spenderade stor tid på toaletten, men mot eftermiddagen piggnade jag till i alla fall. :) Jag gjorde mig i ordning lite och stack sedan till flixen! :) Vi skulle så klart ut och titta på alla studenter! :) Väl nere på stan stötte jag ju på Maria och Pontus i min klass, som inte var liiite fulla... :P Hehe Maria blev förvånad när hon såg att jag var med en "biff" som Christer haha!  Jadu... 
 
Just det! Jag fick ju en hel del bra presenter! Bland annat en jättefin väska från turkiet, smycken, en klocka och så ska jag få pierca naveln! Snacka om att jag är glad, glad och ännu mera glad! :) Weoo! Och idag kommer Evelina, Murat och Emir också! Ännu mera kul!

Jag vill haa....

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0