Imorgon!

Shit, nu är det bara en dag kvar i skolan! Tyvärr känns det egentligen inte som det ¨på grund av det dåliga vädret... ingen sommarkänsla alls. Men men! :)

Idag har jag sprungit som en iller fram och tillbaka genom skolan, för att lämna en massa saker till Minnas lärarrum. Det var så att vi fick tillbaka EN MASSA grejer från alla bildkurser, och jag kunde ju inte ta med mig allt på bussen, så Minna fick ta med sig det i bilen. :) Vi ska nog rama in min stora plansch, som jag är sååå stolt över!

Nu har jag precis städat rummet lite smått, och tagit en skön dusch. Resten av min kväll kommer spenderas framför tvn tror jag.^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0