It's a lovestory

Jag vet seriöst inte vad jag ska göra nu. Jag blir verkligen ledsen på dig... det tog mig månader att komma över dig, och kunna ta steget att börja leva singellivet.. jag väntade på dig. Men när jag väl lyckats ta det steget och börjat må bra..då kommer du tillbaka och säger att du vill försöka igen. Jag behöver space och tid just nu...låt mig tänka över det. Distansen gör det svårt...visst, det är som du säger...att vi älskar varandra betyder mest, men...distansen gör allt så svårt. Jag vill nog inte ha det så just nu. Hade du bott närmre, så kanske...men jag vill inte ha en pojkvän som jag bara kan träffa på loven...4 gånger om året.
Det sårar mig när du gråter, men även jag har fällt tårar en gång i tiden, och då satt jag i din sits så jag vet hur du känner. Du gör det svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0