Jag älskar bögar! :D

Ååh nu har jag precis kommit hem efter en lång promenad..men jag var i alla fall inte själv! ;D Eller...först var jag själv i sjukhusparken. Jag låg i en sån där härlig stor gunga och pratade i telefon med Faj, samtidigt som jag väntade på att Richard skulle komma från stranden. Jag mötte upp honom utanför ICA, och sen gick vi mest runt lite smått... Vi lyckades även få Myzan att komma ut, hihi! ^^ Asso det är som en önskan som gått i uppfyllelse...jag har alltid velat ha en bögkompis, och huxflux så har jag en! Kan man vara härligare än han? :) <3

Jag sitter just nu nere i vardagsrummet med datorn i knät...dock har jag inte sladden med mig, så batteriet kommer väl ta slut någon gång. Usch batterierna tar slut så fort! Jag vill ha en ny dator... en egen... :( Vill att det ska vara måndag, så Haci kan kolla på min! :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0