Jag ber om ursäkt

Godmorgon! Igår kväll kom Eve, Murat och Emir hit, yeey! :) Vi satt i köket och pratade lite, och jag fick 300 kronor av dem i present... tack! <3 :) Pengar är alltid ett nöje!
Tidigt imorse hade jag dock inte lika trevligt, ty jag vaknade av att en spindel kröp på mig...mysigt! Eller..till en början uppfattade jag inte att det var en spindel, utan trodde att det bara var någon annan slags insekt, så jag brydde mig inte så mycket om det. Men ett tag senare när jag tittade uppåt såg jag så klart en spindel där, och det var då jag insåg att det var den som krupit på mig! :( Jag måste säga att den betedde sig helt konstigt...den satt på samma plats på väggen, men åkte hela tiden nedåt i sitt nät...sen upp igen! :s Klockan var runt fem- sex på morgonen, så Janne var vaken, men tyvärr ville han inte hjälpa mig att döda den. -.-' Aaa...jag spenderade en halvtimma åt att bara titta på den hehe! Men Johanna vaknade efter en stund i alla fall, ty hon skulle också jobba, så hon var så snäll och dödade den åt mig! Tack!

Förlåt, alla som jag kanske nästan väckte! Speciellt Frida, som jag faktiskt väckte en halvtimma innan hon egentligen skulle gå upp! Jag visste faktiskt inte att du skulle jobba... :( <3

Efter några fler timmars sömn kunde jag inte alls låta bli att spela Zelda, som Johanna hade med sig på Game Boy! :) Nostalgi på hög nivå!
Nu har jag precis ätit, och strax ska jag städa rummet och träna lite... :) Vad som händer sen, får vi se!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

It´s totaly fine you woak me :)

2009-06-16 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0