Jag känner mig en aning pank...

Shit vad varmt och härligt det är ute idag! Man blir ju helt glader! :)
Jag vaknade ganska sent imorse, eftersom jag låg uppe halva natten och tittade på tv. Jag kunde faktiskt inte sova... :/
Först satt jag en stund och tittade på när Murat jobbade med verandan, trots att han hade feber! Det är inte dåligt alls det!
Att jag satt hemma och unnade mig något så tråkigt berodde på att Minna och Eve var nere på stan och shoppade lite, så jag var tvungen att se till barnen. Men ja... när de kom hem kunde jag gå ner på stan en stund också! Jag skulle möta Sanna nere vid torget, men på vägen dit mötte jag även Myzan, så hon hakade på. ^^
MJUKGLASS! Dock känner man sig fett mätt efter det...

Nu har jag precis kommit hem från stan.. jag har köpt läppglans, rouge, rakhyvlar och lödder. Usch det känns som pengarna bara försvinner... visserligen har jag lånat ut typ 180 kr. Men att man har spenderat typ 500 kr på 6 dagar... är det illa? Det känns illa... :s

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0