Jag ska bli en muskelknutte!

Regn, regn, regn...ingen sol alls idag. Dock måste jag säga att det känns ganska skönt med regn nu ett tag. Då kanske min brända rygg och mina brända lår kan få lugna ner sig ett tag, innan jag steker på igen! ;) Nej, jag ska vara mer försiktig i solen... sola korta stunder istället. :)

Jag tränade idag, och snacka om skönt! Till en början hade jag verkligen ingen lust att träna, men det ändrade sig snabbt! Kändes lite lusitgt dock, ty jag var den enda unga personen på gymmet. :p Kan ha berott på att jag tränade ganska tidigt? Redan vid tio! ^^ Mmm..det börjar synas att jag tränar. ;) Jag kommer bli värsta muskelknutten med så stora muskler att jag knappt kan gå rakt! ;D Haha neeej usch...lite lagom ska det vara enligt mig! Och lite lagom ska det inte bara vara på tjejer, utan även på killar... jag tycker faktiskt inte det är snyggt med en massa enorma magrutor... :S

Idag eller imorgon ska jag plugga sam, men jag behöver Minnas hjälp. Jag har för mig att hon kommer hem ganska sent idag, så det blir nog inte av förrän imorgon. Usch, ibland är det riktigt tråkigt med sam...
Jag funderar starkt på att gå och lägga mig en stund...har inte fått den bästa sömnen inatt.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0