Min måndag :)

Ååh, nu tänker jag klaga lite smått! För det första har min dag varit otroligt tråkig...jag försökte få tag på Sanna, men hon var tydligen i Norrköping för att fira sin lillasyster. My hade inte tid att vara, Frida svarade mig inte, och Richard var nere och badade. För det andra så har det varit stekhett i mitt rum...31 grader! Äckligt varmt....Men trots värmen spenderade jag största delen av min dag där inne, och spelade Michael Jackson.

Nu till det positiva! Jag var ute en stund med Richard...kul som vanligt! :) Och jag fick faktiskt en liten joggingtur också...snacka om skönt! ^^ Richard föreslog till och med att vi två skulle börja jogga några gånger i veckan ihop, och det var ju inget annat än en toppenidé! :) <3
Nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knät samtidigt som jag tittar på filmen"Dumpad". Haha, den är faktiskt ganska sjuk, men bra! ^^

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0