Pizza...aahhh

Yes, nu är det onsdag vilket betyder att det bara är två dagar kvar till den stora dagen! Åh, vad jag längtar!

Jag har som vanligt precis kommit hem från skolan, och snart ska jag börja städa lite här hemma så det är fint tills på fredag. Tyvärr kommer det nog att regna då, så vi flix får nog sitta inne och äta... :( Håll tummarna!
Ikväll ska vår klass ner till stadsparken och fetta oss lite! ^^ Gött! Ni anar inte hur länge jag varit sugen på pizza...  Faktiskt så måste jag tacka regnvädret denna gång, ty om det hade varit sol hade vi behövt sticka ner till Duvebadet för att grilla. Visst, det är ju ganska mysigt det också...men allvarligt... pizza äger! ;p
Nej..nu ska jag gå ner och göra lite nytta för en gångs skull! :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0