Stor besvikelse

Usch vad jag är deppig nu. Jag fick tillbaka en massa uppgifter i samhälle och historia, och jag trodde i alla fall att jag skulle få ett Vg på minst en av dem, men nej..fick bara godkänt på alla. Och ja jag vet att de två inte direkt är mina favoritämnen, och godkänt duger...men samtidigt känner jag mig bara så besviken på mig själv. Jag brukar vanligtvis inte bli såhär deppig för ett godkänt, vet inte varför jag blev det just idag.
Jaja, har en kul nyhet i alla fall...fick Mvg på bildprovet. Det är ju bra.


Jag är grymt trött just nu, så jag kommer säkert snart somna om jag lägger mig ner hehe! Aja, hoppas alla har det bra.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

TYcker du kan va stolt över dig själv :-)...längtar tills vi ses snart, vi kommer nog nästa söndag. Har haft det lite jobbigt nu sista veckorna, min pappa fick en blackout när han körde bil,och körde av vägen, på sjukhuset upptäckte de att han hade en blödning i hjärnan och att han har ett bråck i hjärnan som hade börjat brista...så han har fått åka helikopter till uppsala och sen vidare till Linköping, där de opererat och fyllt bråcke med små,små ståltrådar...brister bråcket helt så dör man oftast direkt inom några sekunder....usch så jag har varit så nära att förlora min underbara pappa..har varit så läskigt..men nu är det skönt att det är fixat, nu ska han ligga kvar i 10 dagar och sen får han förhoppningsvis komma hem...pappa har inte velat göra mig orolig så han har inte berättat om detta, utan min faster....ja men nu känns det bättre och jag längtar tills jag får krama honom igen, jag ska aldrig ta han förgivet :-( älskar hans så...publicera helst inte min kommentar ville bara säga hur det låg till just nu! puss och kram! och jag älskar dig med och är glad att du lever! man borde inte ta någon eller något för givet utan njuta och älska varandra och livet här och nu :-)

2009-06-05 @ 10:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0