Tänk på det

En vis person sa till mig en gång, att man aldrig ska ta någon man älskar för givet, och det är så sant! Det är så lätt att man inte saknar någon eller inte tänker på någon förrän den personen är borta. <3

Jag har precis kommit hem och ska snart träna lite på rummet. Jag skulle egentligen ha tränat på Nautilus idag, men glömde min handduk, och jag som är så lat orkar inte åka ner dit igen hehe! ^^
Imorse fick jag en chock när jag gick ner för att äta frukost. Precis vid trappan låg en STOR död spindel...och jag menar verkligen att den var stor! Jag har bara sett så stora spindelskelett i källaren för längesen, stort blä! :( Aja, Minna har tagit bort den nu som tur är, så nu kan jag utan rädsla gå upp och ner för trappan, weeo! :)

Igår var jag på en skön promenad med Christer! ^^ Det blåste en del så det blev ganska kallt...men skönt ändå. Det var så längesen jag gick på långpromenad. Alltid kuligare att vara två eller fler! :)

7 dagar kvar! <3

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0