Twilight, inget för mig

Godmorgon! ^^ Här sitter jag just nu och äter en ganska onyttig men god frukost...en liten baguette med smält ost, en skål med kalaspuffar och ett glas med mjölk haha! Kalaspuffar är ju så barnsligt gott...nostalgi! ;)
Hade jag inte behövt vara barnvakt nu, så hade jag faktiskt fortfarande legat och sovit som en gris...shit vad trött jag är! Men kanske inte så konstigt eftersom jag somnade runt fyra-tiden.
Nu har jag äntligen tittat på den film som alla tjatar om...Twilight. Ärligt talat var den inte så bra...den var mest långtråkig. Och seriöst...vampyrer som glittrar i solljuset...? Kom igen... :p Kanske boken är bättre, men jag läser inte böcker direkt. Det är helt skumt! Förut älskade jag att läsa böcker...men inte nu längre. Nu är det bara jobbigt haha!

Nej nu måste jag gå ner med all disk, och sen lägga mig i någon säng och vila.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0