Dansbandskväll

Hihi vad kul vi hade det igår! :o Sanna ringde mig och sa åt mig att packa, ty vi skulle åka till Björkvik och F-E-S-T-A! Larsson skjutsade mig, Jossan och Sanna ut till Jossans mamma där vi blev bjudna på härlig bål och mat. Jossans lillasyster Vilma var ju inte lite söt heller...^^ Direkt efter maten fick hon en stor energikick och sprang runt huset ett par varv haha! Vi tjejer gjorde oss i ordning lite på den minimala toaletten, men vi tjejer kan ju sånt där...byta om och göra oss i ordning i små utrymmen. ;)
När vi var klara med det satt vi i soffan en stund och tittade på tv och åt ost & kex...eller de andra gjorde det, inte jag... jag är itne speciellt förtjust i det.

Vi fick skjuts till Folkets park där själva festen var, men dum som jag var så tappade jag min mobil i bilen. Haha snacka om panik jag fick! Sandra utan mobil...shit! :p
Aja, resten av kvällen blev lyckad! Till en början kändes det väl ganska tråkigt måste jag erkänna...stadsmänniska som jag är. :) Men efter ett tag blev det faktiskt ganska kul...trots dålig musik så dansade jag en hel del! Haha jag, Jossan och Sanna fick nog en hel del blickar på oss, så som vi dansade. Jag menar...vi körde ju inte direkt bugg och sånt som alla andra gjorde haha. En hel del killar bjöd upp mig, men det kändes mest pinsamt måste jag säga. Vissa personer hade väl druckit lite mycket och sa lite opassande saker...någon ville ta med mig ut i skogen! :s Usch nej! Dock var det en kille som nästan fick med mig ut i skogen, mot min vilja haha! Han kom och lyfte upp mig på axeln och bara gick! :o Han kom inte så långt, så mycket som jag sprattlade haha! ;) Jag blev räddad från honom när vår skjuts kom för att hämta hem oss till Jossans pappa. Och äntligen...min mobil! Funnen och vid liv! <3

Efter några timmars sömn vaknade jag upp av en "snarkfia", som Emil kallar henne, Sanna. Haha ingen av oss kunde sova på grund av henne! ;) Men det var väl ändå dags att stiga upp...klockan var ju redan vid tio.^^ Jag och Emil gick till kiosken för att handla lite frukost, medan Sanna och Jossan gjorde sig i ordning lite smått. När de äntligen var klara...frukost! Varma ostmackor...yum! ^^


Nu har jag precis kommit hem...solen skiner men jag har faktiskt ingen stor lust att vara ute. Jag sätter mig nog hellre framför en bra film med ett stort glas cola...aahh!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0