Hemsk, men ett måste!



Idag var jag och Myzan en stund på djulö och njöt av solen! ^^ Det kändes konstigt att komma dit, eftersom jag knappt varit där på över ett år. Vi badade dock inget, utan låg mest och solade. Det är för kallt i vattnet! Hm, tänk när man var liten och knappt brydde sig om att det var kallt. Det var andra tider det! Nu har jag blivit en riktig badkruka..nästan så man skäms lite haha.

Egentligen tänkte jag även träna på Nautilus idag, men det behöver jag inte nu..cyklingen fick bli min träning. Fan vad jag hatar att cykla! Jag skulle lätt kunna springa ganska långt, men att cykla går bara inte för mig...jag blir ansträngd direkt! Men jag ville ju inte heller gå ända ner till Djulö, eftersom det skulle ta en sån jävla tid.

Vi cyklade hem till Myzan efter en stund och satt ute på deras gård ett tag. Frida kom också! ^^ Usch vi tittade på en hemsk film... "American Crime". Att den är baserad på en sann händelse gör den ännu mer hemsk! :( Men ni måste se den om ni inte gjort det än! :)

Jag har precis kommit hem och käkat härlig flintastek! Ah, finns det något bättre att grilla? Jag tror inte det! ;)
Hm, det är konstigt...jag har varit ute ganska länge, men ändå vill jag ut igen...jag har lust att ta en riktigt lång promenad. Det kanske jag gör senare... ^^ 

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0