Jag gillar päronshake

Onsdag eftermiddag, och Sandra är duktig som pluggar stenhårt! ;) Nu har jag bara engelskaprovet nästa vecka kvar, skönt!

Igår satt jag på donkan som en fjortis med Sanna och Josse, hihi! :) Egentligen skulle jag gått en promenad med Frida, men hon orkade inte. ^^ Aja, vi satt där i alla fall och snackade lite om allt och inget. Sanna och Josse åt en varsin glass, medan jag smuttade på en härlig päronshake! Yum!
Det blev till största del snack om hur alla tre lääääängtar till skolavslutningen! :o Först blir det grillning hemma hos mig, och sen utgång...^^ Nice!


Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra...usch vad jag känner mig tom på ord! Jag har ingenting att skriva... :( Kan informera er om att jag ikväll efter att ha duschat ska testa Dove Summer Glow, som jag köpte idag! :)
Aja, hoppas alla har haft en bra dag! :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0