Vad tror ni?

Åh, jag blir irriterad... det är en massa av MIchael Jacksons låtar som försvunnit från mig, och jag vågar ju inte direkt ladda ner något. Någon som kan skicka? :) <3
Vad tror ni om alla anklagelser? Tror ni att han faktiskt har hållt på med småpojkar? Det finns ju inga bevis, men jag tror han är oskyldig. Första gången betalade han dem pengar, vilket kan verka lite misstänksamt...det måste jag hålla med om. Men andra gången blev han faktiskt frisläppt från alla anklagelser!

Vi har precis ätit hamburgare ute i solen, och just nu håller Minna och Janne på med toaletten på nedervåningen. Det är så att vi ska renovera om den helt, vilket verkligen behövs! Jag ska tydligen få måla något på väggen...vad det blir vet jag inte riktigt än, men jag är sugen på att bara måla någon växtliknande krumellur eller något.
Snart ska vi spela lite kort ute på altan...myspys! ^^

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Niclas

Tjaaaa! Ska erkänna en sak.... Är inte din trognaste läsare... (A)Läste dock nu! :D men kanske kan skicka någon låt till dig sen.. hör av dig på msn! :) Hej Svejs! :D Och ha det gött!

2009-06-28 @ 00:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0