Vilket tidsfördriv... (att dö för)

Godkväll! ^^ Usch vad jag har haft det tråkigt... det gick ganska snabbt att städa och plugga, så jag har legat sen typ två och bara lyssnat på musik. Som tur var fick jag lite sällskap med Hobbe, hehe! :)
Ikväll ska Minna och Janne ut till öltältet med Emma och Andreas, så de lämnar kvar Anton här hos mig, så jag får äran att vara barnvakt åt tre skitungar. Gött! Aja, jag har i alla fall fått en chokladkaka som tack för besväret, så det är bra. ^^

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på skolavslutningen! Jag har ju köpt en klänning, som jag gillade förut... men nu känns det bara fel. Klänning är såååå inte jag! Men vi får se... jag har i alla fall planerat vad jag ska ha på mig senare på kvällen när det blir FEST! ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0