Ålderdomsnoja!



Jao, barnvakt igen..nästa gång blir på torsdag, vilket betyder att jag har tid att träna imorgon! :) Snart ska jag börja träna på Nautilus också...mycket skönare att gå på sånt där rullband än ute. Då behöver man inte bekymra sig om vädret! ;)
Och eftersom det ligger precis vid skolan blir det ännu bättre!
Ja..Samuel ville diska idag haha! Åh, jag kommer ihåg när jag var liten...det var så kul att stå och "diska"! Man kände sig så duktig och vuxen..aahh det var tider det! Nu får jag istället ålderdomsnoja...shit räknade ut att när Faj är 25 så är jag redan 21!! :o Asso...shit shit shit! 21 år..mitt liv är snart slut! Åren går så fort...:( Snart är det dags att skaffa barn och familj..och ett seriöst jobb..blä!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0