Annorlunda målning



Haha vi fick måla på ett lite annorlunda vis idag med Mats... utan pensel! :) Det var faktiskt ganska roligt, eftersom man lätt kunde få till snygga mönster. Men, men...nu orkar jag inte med någon mer bild för den här veckan! :) Åh, det är Fredag imorgon! Trevligt trevligt...får la se vad som händer då. Ska börja min fritid efter skolan åt att städa rummet lite...kanske plugga lite om jag orkar.
På lördag ska jag vara ensam hemma, ty Minna och Janne ska på Ulf Lundell i Globen...gött!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: My

MEH, REDAN GLÖMT?! ta en Sandra, ta en My, tillsätt film och gött gött så får du en mysig filmkväll!!!!!

2009-03-20 @ 00:19:55
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0