Det känns inte bra..



Usch, nu har jag än en gång kommit in den där jobbiga perioden då man bara känner sig skoltrött! Ingenting i skolan är roligt längre...inte ens svenska! Ja, ni läste rätt! Jag gillar inte svenska längre! :( Shit, förlåt Bosse Björn...jag får fan skuldkänslor!
Jag hatar att känna såhär...det känns hur jobbigt som helst att stiga upp på morgonen..och vägen till skolan känns längre än någonsin. Hoppas att jag kommer ur det här snart!

Jaa...jag ringde till Willys idag om sommarjobbet, men de hade knappt börjat kolla på alla Cv! Så jag får ringa upp igen någon gång...blä, vad lång tid det ska ta! :(

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och vila lite...får se om jag måste vara barnvakt ikväll.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0