...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga...det är sorgligt! Verkligen! Tre ungdomar som krockade..en av dem dog. Jag har tur som inte kände någon av dessa människor, men jag känner mig ändå ganska nere. En i min klass var ju tillsammans med den person som omkom...jag kan bara inte förstå hur det känns. Tror jag inte man kan göra föränn man sitter i den situationen. Kan man egentligen någonsin bli riktigt hel efter en sådan händelse? Fan, jag känner mig verkligen tom på ord just nu...började nästan gråta jag med i skolan idag. Tårar kan verkligen smitta av sig.

R.I.P.

Kommentarer
Postat av: My

håller med dig.. det är sympatin som kickar in.

2009-03-12 @ 18:31:04
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0