Faan...

Jag har ingen aning om vad jag ska göra längre.. vad jag än gör så känns det fel, men samtidigt rätt. Varför kan jag inte släppa taget om dig? Du säger att du saknar mig jättemycket, men att dina känslor inte är lika starka som mina är.. fan nu bölar jag igen. Jag vill gå vidare, men i så fall tillsammans med dig... Jag försöker tänka realistiskt...men det går inte. Det går inte att sluta drömma och hoppas på en framtid tillsammans. Jag borde ge upp, va?
Fan jag blir så jävla arg! En önskan är vad jag behöver...

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jahaaa jag köpte fel :( bajs..

2009-03-12 @ 23:00:42
URL: http://secretobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0