Flummigt värre!



Jaa..vad ska jag säga om detta? Det är en uppgift vi har i en av våra bildlektioner. Vad föreställer det då, tror ni? :)
Min mobil så klart! Det ser väl vem som helst! ;) Haha, nej nu ska jag förklara... vi skulle först rita av en sak, och jag tog min mobil...nästa uppgift var att välja en liten del av den bilden som vi skulle rita av och förstora. Tredje uppgiften var att än en gång förstora en liten del av den senaste teckningen, men nu skulle vi använda färger! Vi skulle rita denna förstoring två gånger...ena skulle färgläggas med kritor, och den andra med färgpennor. Det är typ meningen att man inte ska se vad det är haha!

Det blå/lila uppe i hörnet är alltså nederdelen av min mobil.. Det röda/gula är en skugga! :)
Hm?

Kommentarer
Postat av: My

haha ofta xD

2009-03-12 @ 18:30:28
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0