Första dagen i veckan, alltid sämst!

Måndag, och det var ett helvete att komma upp imorse! ;o Ville bara ligga kvar och sova i några timmar till, hihi! :) Men jag var duktig och gick upp i alla fall...har försovit mig allt för många gånger på måndagar. Eftersom jag är klar med alla uppgifter inom kulturhistorian, så fick jag fortsätta med min målning... jag fixade en ram till den, så det ser skitsnyggt ut! :) Stolt!
Kan visa bild på den någon gång...^^

Linn var inte heller i skolan idag, så det var extra tråkigt! Stackaren är sjuk så ofta...hoppas det blir bättre! Eller...det måste bli bättre! Jag vill inte vara ensam i skolan hela veckan! -.-' Nästan så att jag hoppas att mitt herpes i ögat ska bryta ut haha, då får jag vara hemma i några dagar...^^

Nu ska jag faktiskt lägga mig och sova en stund, haha! Jaa, jag vet att jag är lat! Men jag ska faktiskt vara barnvakt senare idag...måste få vila ut en stund. Jag har ju lovat att vara barnvakt 2-3 gånger i veckan, i 3 veckor, så får jag 500 kronor av MInna och Janne! Och det kallar jag en bra deal! Åh, jag älskar pengar!^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0