Frossa!



Åhh, jag är så onyttig! Jag vet! Men detta gjorde jag faktiskt för Frida och My! Fattar ni hur mycket jag offrar för er skull?! Haha nej då, jag bara skojar flickor...^^ Naw!
Notera att pizzan är hjärtformad...! Allas pizzor var det, haha! Skrämmande...
(Kärlek med vitsås) Haha ni förstår vad jag menar!

Ja, pratade med Sanna lite idag efter skolan...känns väl ganska skönt på ett sätt. Vi har ju ändå varit vänner sen vi var små. Vet inte om det kommer bli som förut, men nu är det löst mellan oss i alla fall, och det är ju alltid något!
Skulle egentligen vara barnvakt idag, men så blev det inte alls. Ändrade planer! Janne har slutat på jobbet, och det var väl bra på ett sätt. Trivs man inte, så har man inget där att göra! :) Eller aa..ibland får man väl lida lite, men nu var det ju även andra anledningar också.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Fridulfina

Fy faan vad gott det var!

2009-03-12 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0