Hemlighetsstämplat

Det är fan så man skäms..



Nu är Emma och Andreas här...de ska hjälpa mig att vara barnvakt, och tack gode gud för det! :p Vi har precis ätit mat..jag åt kebabtallrik! Haha nej fyfan vad äcklad jag blir när jag tänker på det..kebab tre dagar i rad! Kanske bäst att man dubbelcheckar andedräkten?!
Jaaoo...Frida och My ska väl kanske festa idag antar jag...jag skulle nog också vilja, men kan inte. Varför säger jag inte!! :o
Eller...kan kan jag väl men, jag har inte den där festkänslan just nu, och den behövs! Annars blir kvällen tråkig!
Mm..så jag vet inte riktigt vad som händer ikväll för min del. Ska väl sitta här vid datorn eller framför en film och slappa bara.

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: My

det är ju inte fest utan dig. :(

2009-03-15 @ 01:13:15
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0